Monday, June 12, 2006

一句鼓舞的話

[因為交通接駁嘅關係,我晌呢個位坐咗3個鐘!好在帶咗幾本書晌身邊,仲要有兩本係漫畫^^]


現在是芝加哥時間下午3點52分.
點解係芝加哥時間?因為我依家係芝加哥嘅O'Hare機場.

尋日傍晚時份,先至由美國Warm Beach一個夏令會返回溫哥華.今朝4點幾起身,煮定飯俾老婆豬,又匆匆趕到機場,搭機到芝加哥,參加另一個conference.
其實由今年4月到6月,有好多時都唔係屋企,原因主要都係為咗明年嘅牧羊事工做好準備.發展牧羊事工,除咗成日周圍走之外,仲有好多挑戰,有時都覺得幾辛苦.
有次老婆豬話:「我地會唔會因為辛苦,或者其他困難,而決定唔做落去呃?如果唔會,就繼續努力走下去吧!」
呢句說話,真係好有智慧.老婆豬真係好勇敢.稔起都覺得好鼓舞!

…但係今朝早摸住老婆豬個大肚,同佢講拜拜嘅時候,仍然係好唔捨得…

Labels: ,


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?