Wednesday, June 07, 2006

獨一無ニ的禮物


在這個年代,帶住部laptop就等如帶住個辦公室晌身邊.所以今次上郵輪,我幾大都唔帶埋部電腦,以免自己手痕開工寫paper,或者預備主日學教材,無得休息之餘,部電腦仲可能會俾老婆豬扔落海!

不過我就仍然有開筆寫下嘢.寫乜嘢?當然唔係寫paper啦,不然老婆豬早就扔咗我落海!我寫嘅係明信片.

去旅行嘅時候,我好鐘意寫明信片俾屋企人,既可報平安,又可傳情達意,而上面仲貼住當地嘅郵票,好有特色同紀念價值,係一份獨一無二嘅禮物,跟寫咭俾心愛嘅人有異曲同工之妙!

所以下次遠遊,不妨寄張明信片返屋企啦^^

Labels:


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?