Friday, May 26, 2006

小豬欄大旅行

Make a Living, and Have a Life!

這是養豬人經營小豬欄其中一項原則,所以由結婚開始,就同老婆豬夾定,每個月無論賺多賺少都好,都要儲少少錢落旅行基金,作為一年一度小豬欄大旅行嘅水腳.
而為咗有效控制支出,以免去旅行去到破產,可以have a life,但唔夠make a living,我地仲計劃咗一年去「大trip」,一年去「細trip」.
「細trip」者,唔駛坐飛機;
「大trip」者,要坐飛機,或者要出國.

本來今年係去細trip,不過因為小豬B下年出世無耐,應該唔走得好遠,所以今年會轉為去大trip.今年大trip係坐大船船去亞拉斯加,聽朝一早就出發,去一個星期.回來一定會同大家分享下固中趣事.

記得以前,豬媽媽一直都冇帶我去台灣玩,理由係已經帶過我去,只不過我當時晌佢個肚入面.
今次,帶埋肚裡面嘅小豬B去,日後佢叫我帶佢去亞拉斯加,我會話佢知佢已經去過.要去等結咗婚,自己儲錢去;)

Labels: ,


Comments:
Have fun lor~~~ =P pray for u guys!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?