Wednesday, May 10, 2006

小豬B首張玉照曝光


[好眼之人,不妨幫手睇睇小豬B係仔定係女?]



一路上,老婆豬顯得有點緊張.
「唔知個B點樣嘅呢?」
「係咪去到即刻有得睇架?」

也有點緊急...
事關照超聲波之前3個鐘內要飲足1公升水,而且不可以去洗手間.情況之緊急,可想而知.

去到化驗所,老婆豬先入超聲波房.隔了大約半個鐘後,才召我入房.
在螢光幕上,第一次看見幾個月來悉心照料的小豬B的廬山真面目.
原本以為佢係安靜地躺臥著,但卻見佢動作多多,仲不時做蜈蚣彈等高難度動作.
睇住佢手舞足蹈,我的心也隨著起舞.
那份親切,感動,無法言喻.
就是到現在,當我將手輕按在老婆豬的大肚腩上,仍然感受到小豬B那叫人雀躍的舞蹈.


一個小生命的成長,確實令人讚嘆.
想知道一個小小的細胞如何變成一個BB,可以去PBS網站,收看節目Life's Greatest Miracle.包你一邊看,一邊發出「唔係嗎!?噤都得!」的讚嘆.

Labels: ,


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?