Wednesday, May 03, 2006

女人善忘

前兩日聽到一個非常非常之痛的故事.

話說我有一位綽號「師拉仔」的朋友,懷胎已近未聲,仲有唔夠兩個星期就到產期.不過醫生發現,佢肚裡的BB仍未「掉頭」.BB出世的最理想姿勢是頭向下,pat pat向上(head down position),但師拉仔個BB就誓不低頭,仍然係頭向上頂住阿媽個胃,這種情況叫breech position.這個姿勢最大的麻煩,就係BB唔能夠順產.
BB不肯掉頭,有什麼解救?醫生建議用「乾坤大挪移」,強行將個BB掉轉.「乾坤大挪移」的做法,就係醫生首先將BB從媽媽的盤骨裏推出來,然後就順著姿勢在肚皮外面,將BB推至180度轉向。(見下圖)




做法睇落好易,但醫生警告話,整個過程係好痛好痛...
為了BB的好處,師拉仔毅然接受挑戰!醫生果然所言不虛,一動手,師拉仔就痛得眼淚直流,喊足全程!
大挪移完成後,師拉仔已哭成淚人.但當透過超聲波檢查知道BB平安無恙後,一切的疼痛立刻就忘記了.
正如師拉仔自己話齋:「女人真是善忘,尤其是媽媽。」

想聽聽師拉仔真情分享,請到小葡萄的家.

Labels:


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?