Monday, May 08, 2006

寫咭

雖說是e-mail, e-card年代,但我仍然好鐘意寫咭,甚至認為係一樣無可取代的禮物.所以你可以想像,由拍拖到依家,老婆豬收到我幾多張咭!

寫咭,由揀咭開始.
記得在未拍拖之前,我都幾鐘意行mall.不過就唔係睇衫睇鞋(如果唔係我以前d衣著點會噤土),而係去精品店睇咭.揀咭就好似揀禮物俾人一樣,要配合接收者的性格,情況,和需要;也要能表達出自己的個性和品味.還有張咭摸上手的質感也很重要,因為人家未打開張咭,睇到你寫乜之前,會先摸到張咭,所以咭的質感和圖畫的意境也不能忽略.
當然,一張有個性有品味有意境的咭可能會好貴...

更重要的部份係寫.
寫作,不論長短,都代表住你自己,所以不能馬虎.特別係中國人,寫作本身就係一門藝術.
要寫得好,先由揀筆開始.
用一支靚筆寫俾人,係對別人的一種尊重.而我自己仲有一種奇怪的傾向,就係支筆唔靚,字都會寫得衰d.

揀好筆,才到落筆.
落筆,由回憶開始.
「有冇搞錯,又係開始!?」
無搞錯,要寫出既切合接收者的性格和情況,又能表達出誠意的作品,要先由回想你們彼此的關係和經歷開始.然後在這過程裡,你心中會浮現出好想好想向對方講的真心話.
當這個moment出現,要立刻抓住,將這些心底話寫下來.

寫咭,一點也不簡單.
所以我說,寫咭係一樣無可取代的禮物.
所以到現在,我仍不時會寫咭俾老婆豬.


[老婆豬大概好鐘意這張咭,長放檯頭.]

**各位男孩子,俾你地一個tips,見到又靚又平的咭,不妨先買下,in case幾時詩興大發,即刻有得用!

Comments:
wow!!!ho guad bay!!!
 
I mean the message in the card.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?