Wednesday, June 14, 2006

我想煮飯...

晌芝加哥,主要都係食地道嘅美國食品...即係漢堡飽加薯條.我對食物一向唔係好揀擇,只不過食得太多漢堡飽同薯條,開始有d熱氣 :@
可能係噤,突然好想返屋企食住家飯.唔單止想食,仲好想煮.

我煮飯好叻...就呃人嘅,不過我就幾鐘意煮,尤其是同老婆豬一齊煮.

其實一齊玩煮飯仔係一個好好嘅溝通過程.除非兩個正係玩緊冷戰,否則一定會傾計,講下生活瑣事.仲可以培養合作精神,因為大家要夾手夾腳,你洗米,我切肉;你落油,我炒菜.最後仲可以享受合作嘅成果,開開心心食一餐.
「有得食,有得玩」大概就係噤嘅意思.

Labels:


Comments:
真羡慕你們小倆口,會一齊煮飯仔。我通常只有孤軍作戰服侍我的大少爺。幸虧大少爺很少彈我的廚藝,總算老懷安慰一些。

Fiona 陳師奶
 
Hello 陳師奶,
終於等到你出手留言啦!
大少爺不煮飯,你不妨發掘一下他其他強項,例如洗碗,洗衫,剪草,吸塵,抹窗,買菜,按摩...

各位Blog友,
陳師奶前排生了個BB囡,叫做Emma,好cute.
5月份我也寫過一個post關於陳師奶肚裡的BB,題目叫「女人善忘」,大家不妨重溫一下.
在那裡更有陳師奶的blog「小葡萄之家」的link呢.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?