Thursday, May 11, 2006

你估小豬B係男定女?

收到不少朋友的email,大部份都估小豬B係男仔,有d話估佢唔到,但就竟然無人估係囡!
有這麼多人關心小豬B,真係好開心!不過就有個疑問,點解d人係用email回覆,而唔係響comments留言...

經檢討及朋友提醒之後,發現可能係因為留言手續太麻煩,所以我就做了少少手腳.
以後留言非常簡單,只要:
1. 按comments
2. 留言
3. 在Identity選Other或者Anonymous
4. 按publish
之後就攪掂!
如果在Identity選Other,只要加上自己個名即可,email address都唔駛記錄.

希望做了這少少手腳,有多d人會同我傾計啦!

Labels: ,


Comments:
好, 咁就等我估吓先,我相信這是一隻小豬b仔。因為他坐姿夠直,一臉英氣,唔似老豆都似呀爺啦! ...
 
真係好,連我都讚埋 :D
 
如果黎你個blog睇完野但係又唔寫comments geh話,我會覺得對唔住仲未出世geh小豬B。by the way,我都林小豬B係男仔~~~~ 哈哈

amelia字 =P
 
啊啞~唔記得恭喜你添~~~ 恭喜恭喜~~ :P

amelia =p
 
終於可以蒲頭了!!

單憑此玉照﹐真係純粹齋估O_x~
... 噤都見到『一臉英氣』﹖﹗ 我反而覺得輪廓分明﹐似小豬B的媽咪多D~ 所以﹐如果係囡囡就好喇!! (下回俾多D tips 喇^^)
 
听到你家的喜訊時我好興奮。恭喜,恭喜!我都故下啦。我想她应该是猪女女,因为我看她玉照的第一感觉是男的。但是我的直觉准确度几乎是zero,所以...^^

還有我真的要讚讚pig farmer and wife。養猪又牧羊。12只猪是不是真的有点貪心?不過幾多打只羊應該没有问题的。
 
我睇左好多次張相,我估都係b仔黎喇。點解?........係因為....好似有
男性"凸"徵。 哈哈哈!


表哥字
 
唔, 我會希望豬媽媽生女, 因為我同你父母一樣有三隻豬仔, 豬女可以扮得好靚靚.
 
終於有人估囡啦!
呀表哥,你所指的男性"凸"徵...我想應該係隻腳嘅陰影...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?