Saturday, June 17, 2006

幸福的孩子


今朝早斗叔到我屋企拜會,佢一入門口,侄仔國臨豬一身黑色打扮,衝到門口迎賓.
斗叔問:「你係邊個呀?」
國臨豬沒有答話,只係冷靜地觀察對方的動靜.
雙方僵持了一會,站在一旁的爸爸終於打破沈默:「Hi,斗叔,佢叫做國臨呀...」
話都未講完,國臨豬已厲聲叫道:「唔係!我係Batman!」
旁邊的大人一哄而笑.

記得我細個嘅時候,成日封自己做神勇飛鷹俠嘅隊長.
當時,我個樣應該都係好認真;
而當時d大人應該都係笑到碌地.

在大人的笑聲中,認真地傻傻哋成長的孩子,是幸福的孩子.

Labels:


Comments:
養豬人,
我是來回訪的物質女孩! 我本來以為你養的是真正的豬, 還興奮了好一陣子呢 (豬很可愛呀.) 看來你家的豬也很可愛喔! ^_^
 
你好唷,快樂的物質女孩!謝謝你回訪!
我很喜歡交朋友,尤其是背景和見聞不同的朋友.
你大概都應該猜到我是「廣東話」背景,希望你睇得明我的廣東話用語啦.
Thank you once again for coming to my blog ^/^
 
各位blog友,快樂的物質女孩的blog也挺有意思的呢,尤其是鐘意旅遊和鐘意食的人,一定要去睇睇.

Just click on "material girl" in the first comment and you will be there :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?