Monday, October 16, 2006

打機


可能因為見我近日有點疲累,老婆豬前兩日提醒我:「你好似好耐無打機.」
於是今日下午,安頓好小豬B後,便開始了我自小豬B出世以來第一場賽事,以Vancouver Canucks主場迎戰Phoenix Coyotes.

比賽一開始,小豬B的喉嚨便馬上發出彷彿快要斷氣的聲音.
我一面比賽,一面留意小豬B的狀況.不到5分鐘,便已落後2:0.

賽事大概8分鐘,不知小豬B是不是想替我打氣,開始大叫大喊,Canucks的後防亦應聲頻頻失誤.

賽事到10分鐘,小豬B打氣的熱情仍然旺盛.我一面應付Coyotes的強攻,一面安撫小豬B的情緒,陷入完全的苦戰.

到12分鐘,Canucks後防心散,Coyotes前鋒再下一城,比數已拉遠至4:1...

踏入第一節臨完場的5分鐘,小豬B熱情更盛,比賽被逼中止...

我輕拍著小豬B,對他說:「小豬B呀,你多睡一點,快高長大,就可以同我一齊打機啦.」

Labels: ,


Comments:
wah~
仁仁你都打機gah?!!!!!!

我只知道alan唔打機jah =_="
 
well...actually i just can't read your blog..
i dun know Y...
 
應該是coding問題
因為在"回應"一頁又可以睇到你寫咩-_-

你就好啦
第日我都想搵個會叫我打機既老婆......
 
eric...我也遇到同樣情況. Just right click, then choose Encoding, Unicode (UTF-8). That works for me ^_^

Pig farmer...Hahaha...也讓我參戰吧 ^^
 
養豬人,你就好啦!可以開波啦!(雖然未能打足全場!)
我部PS2,仍在不知明的他方!
http://mentorsimen.blogspot.com/2006/09/blog-post.html
(encoding - unicode)

我相你第日同小豬B一齊打機,一定好開心啫!
 
呵呵﹐湊仔不忘打機
打機又不忘湊仔﹐
豬大哥挺厲害嘛﹗﹗
 
Amelia,
Yeah,我都打機gah,你呢?

Eric,
如果唔係太過沉迷,
老婆應該唔會太反對吧.

Solar flash,
原來你都你打機之人 ;D

卡西B,
Ha ha, 非常有趣的故事.
你部PS2的監禁期幾時到期呀!?

Pink lady,
打機,湊仔兩者兼顧,
其實是個難度頗高的動作...

細Edward,
小豬B已經7磅啦!!^^
 
希望唔係無期徒刑啦!
我班「機友」問我需唔需要幫部PS2攪番個「告別儀式」…
 
我將你PS2故事部份內容,
在一個電台節目中分享了,
你可到霹啪959聽聽^^
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?