Tuesday, November 21, 2006

公告天下

老婆豬一邊餵奶,一邊看電視劇集.
劇情講到一對男女決定結婚.女的很興奮,男的表現得不太著緊,一味想低調,甚至沒有同朋友提起.女的自然不是味兒.

老婆豬突然關了電視,放下小豬B,衝過來攬住我.
「什麼事呀?!」
老婆豬笑而不答.
「幹嗎?笑得這麼開心?快講!」
老婆豬緊緊的摟著我:「我們結婚時是公告天下,邀請了所有朋友跟我們慶祝的呢!」

Labels: ,


Comments:
看了你們的blog已有幾個月了,今天才發覺有得post comment..hehe...上個星期去了Room C,看到老婆豬的短片(where is the washroom, exit..etc),似足空中小姐,so可愛呢!!
 
低調都無係唔好啊~
只係唔好話連講都無講比人知就好啦~

希望我可以快快見到小豬B真人啦~
 
嘿,终于见到了猪兄真面目了!呵呵
 
Ka Ka,
I think so too ^^

Anonymous,
那以後就多多留言啦!
在那短片中,老婆豬的造型確是模仿空姐呢^.^
btw,其實你係邊位呀?

Amelia,
我都希望呢!
你幾時得閒呀?

男人,
怎樣...還不錯吧...
 
我今日又發現原來這兒有得留名..hee..sorry about that last time. My name is Jenny and I don't think you know me. 我是上上次去Room C聽嘢,知道有這個blog的。有一次吃飯的時候,看見了似曾相識的你們,想了很久,想say hello的時候才突然記得你哋唔識得我..我只是常常在這兒偷偷看你們的事的路人J..! :P
 
Hi Jenny ^^
下次碰到我,記得叫停我,say hello呀!
那以後我就知道你係邊個啦.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?