Monday, June 26, 2006

婚內情


一朝早,打電話給她.
「妳還記得今晚的約會嗎?」
「記得.」她溫柔地回答.
「記得著靚d呀!」
「OK」
放下電話,心情異常興奮.
好耐無試過約女仔食飯.雖然話婚姻愉快,但約會那種心情,彷如初戀嘅感覺,始終好吸引.

約會地點一定要氣氛浪漫,而且千祈唔好撞到熟人.千挑萬選,我終於揀咗兩間都幾高級嘅意大利餐館.
為了確保萬無一失,我決定下午要親身到兩間餐館視察一下,再決定去邊間.
但問題係老婆豬下午已經放工,返到屋企.為了不洩漏約會的秘密,我先哄老婆豬瞓晏覺,然後藉故出街.
雖然老婆豬起初有點懷疑,但憑我3吋不爛之舌,她最終都准我出去一下.

經過精心安排,終於到了跟她約會的時間!
她與我面對面而坐,在蠟燭的火光下,眼前的她更是溫婉,動人.
我不由得捉住她的手,然後順勢伸手去摸她那豐滿的肚...
看著美麗的老婆豬,感受著小豬B的躍動,
我的心跳也不由自主地加速...

Labels: ,


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?