Wednesday, July 29, 2009

藍色雪糕球

從來未試過 bubble gum 味的雪糕,因為那鮮藍色的外表,感覺太artificial,有點嚇人。
只是帶小豬B到雪糕店,在36種口味中,他一眼就相中鮮藍色的 bubble gum 口味。

我試了一口,感覺正如我所推測的一樣,但小豬B卻大口大口的吃得津津有味,且興高采烈地玄耀他那鮮藍色的嘴巴。

大概在我眉宇間發現了一個捉弄爸爸的機會,小豬B忽然挨到我身邊,面露捉狹的笑容,說:「我要爸爸!」
「什麼?!No..... 」
說時遲,那時快,我的臉上已印上了一個鮮藍色的唇印...

Labels:


Comments:
哈哈哈哈,好特別的唇印啊!!!心甜了~~
 
蓝色唇印,又冰又蓝蓝的。
应该是很酷吧。
有照相吗?
 
My kids went to Boston Pizza (Kids eat free) yesterday. They had the kid meals. At the end, they had Jello. When waiter brought the jello, it was blue color. My kids became "blue tongue monsters". They loved BLUE...
 
平时都是收到红唇印,难得这次是收到蓝色唇印.哈哈哈!
 
hahaha, he's super cute!!!
 
天使熊猫,
甜得很呢!

布莱恩,
那時候我是有點狼狽,無暇自拍...

Andrew & Flora,
That's why they make blue stuffs for kids...

Jasmin Houng,
你也帶孩子去吃藍雪糕吧 ^^

Anonymous,
Thank you :)
 
When my son's younger,he used to ACCIDENTALLY touch all my white shirt with his sticky muddy/dirty hand.Now that he grew out of it I missed it sometimes,lol.
 
Little Chu B is still doing that!!!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?