Friday, June 30, 2006

叫人驚訝的家姐仔

[好鐘意姪女臨臨豬這張相,因為背後有一個有趣的故事.]




過往講咗唔少有關侄仔國臨豬嘅故事,其實國臨豬有一個大佢兩歲嘅家姐,叫做臨臨豬.
臨臨豬一樣係一個好cute,好醒嘅小朋友,而且仲有點家姐仔嘅氣質.

記得有一次我去接臨臨豬放學,順便約佢出去食晏.
一路上,臨臨豬問我:「我地去邊度食呀?」
我順口答:「你話呢?」
其實我心裡想,一個4歲幾嘅細路女,9成想去MacDonald's啦!而事實上我亦正駕車前往附近的一間MacDonld's.
點知佢話:「唔...不如去Brentwood Mall食sushi啦!」
去Brentwood Mall食sushi?!!
為咗確認我無聽錯,而佢又無講錯,我追問:「如果我問弟弟同一個問題,你估佢會點答?」
臨臨豬擺出一副家姐仔嘅態度:「弟弟?MacDonld's囉!」
驚訝之餘,唯有轉呔,帶佢去Brentwood Mall食sushi...

Labels:


Comments:
謝謝你的留言啦,看到真的很高興。剛剛瀏覽了一下你最近寫的東西,我只能說三個字了--很幸福!衷心祝福你們和你們將來的BB以後依然那樣幸福地生活下去~~!!祝福你們啦!
 
Hey Vivian,
Thank you so much la ^^
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?