Monday, July 03, 2006

嘆茶

[又捕捉到老婆豬一個動人的神態.]


趁著今日公眾假期,同老婆豬去了一間比較新派的茶樓撐檯腳.
雖然係後生仔,但就好鐘意飲茶,因為價錢唔貴,卻可以叫好幾款食物一齊分享.
而且話明「嘆茶」嘛,當然係慢慢嘆,天南地北,無所不談,係一段好好溝通嘅時間.

食食下,老婆豬突然間問我:「結咗婚4年,日日對住我,你會唔會覺得悶?」
「唔會呀!」
「你點知自己唔覺得悶?」
「因為我仍然好醉心於捕捉你的神態.」

老婆豬沒有追問下去,只是微笑著,呷了一ロ茶.
那個神態,也很美.

Labels:


Comments:
�L�骢���o��ڻ�U�A��blog, �N��O���ǭ��

�ڷN��Y�A�P�A�ѱC�u�Y����.
 
(messed up encoding)

夏日炎炎得閒睇下你個blog, 冷氣費都慳唔少

我意思係你同你老婆真係幸福.
 
那你就得閒上來涼下喇 ;)
 
So romantic!!
Not many people will switch on the air-con with windows wide open!!

I mean you are the first one that I see could be so open in sharing true romance!!!

aiya, forgot my username!!

It's me! Biological me!!!!
 
有個小小的提議。如果有您的老婆豬的分享,或者會更有意思呢~
 
哎呀,遲佐d看你的blog,今日天氣涼佐添,看完今晚除了要審下我老公之外,還要加多張羽絨被添。
我問老公爲什麽你都不欣賞我的,你一定覺得我悶了。老公說就因爲不想悶,所以才不對你那麽多。哼,什麽謬論!

小思語的媽咪
 
哈哈﹐養豬人很會經營豬欄嘛﹗

用愛心﹑包容心﹑真誠& 浪漫經營的豬欄﹐
吸引著無數的‘博客’到來參觀﹗
繼續加油 &
一定要繼續浪漫下去哦﹗

小豬豬幾時出世呢﹖
肯定是個可愛&幸福的寶寶﹗
 
Hi Biological me,
How are you doing? Haven't see you for a long time! Welcome back :)

蕉,
我叫過老婆豬出手寫兩句,但她總是笑一笑,說「我不知要寫什麼呢.」...可能她比較害羞吧...

小思語的媽咪,
你老公的回應...真是...真是有點妙 ;)
不過我所認識你的老公應該是好錫你的,只是表達不同吧.

Kit,
好哇,請Mati發表一下心聲更好呢!

Pink Lady,
繼續浪漫,真是婚姻中一個重要元素呢.
小豬B的預產期是10月12日.
尚有3個月,非常期待^^
有什麼湊仔經驗,請指教指教.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?