Sunday, July 09, 2006

羨慕的感覺


「我個肚係咪又大咗?」
這是老婆豬每日都問的問題.
「小豬B今日有無郁?」
這是我每日都問的問題,而且每日都問上十幾次.

每次看著老婆的大肚,我都非常羨慕,好想嘗試一下懷胎十月的感覺.
「用不著你大肚,你梗係咁講啦!生仔是很辛苦的事!!」>_<*
這個...我當然明白... '_'" (用不著那麼兇嘛...)

我日日照顧著老婆豬,都見到佢有幾辛苦.尤其是老婆豬是個非常活躍的人,大肚之前仲係個net ball player,而且係持牌球証,個個星期都有比賽.現在就連自己著鞋都有問題.
只是有另一個新生命在自己身體內孕育的這個事實,那種感覺,實在叫我非常非常的震撼.

所以即使經過了好幾個月,每一次將手放在老婆豬的肚皮上,看著她滿足的神情,感受著小豬B的躍動時,我都覺得好羨慕.

[這個角度看起來更大.]

Labels:


Comments:
看到了﹐老婆豬好美哦﹗
懷孕中的女人﹐
是最漂亮也最有韻味的了﹗
養豬人好有福氣哦﹗
好好珍惜﹗
 
Wow, so touching to see 老婆豬 again being pregnant. I miss her so much, please tell her lar. Also tell her to check email woh. (yahoo.ca) I love her forever ;> Want to know who I am? come visit my blog...just launched on the World Cup Final day!
 
Pink lady,
謝謝你的讚賞,老婆豬很開心哩!
相信你懷孕時也很動人吧,
不如你也放一張懷孕照上博客啦!

創見人
Hey, good to see you here! How are you doing in England?
Sure, I will ask her to reply your email...you know...she is not too discipline about checking email...
And, of course, I will visit your blog and see what sort of "i dear" you got there.
 
I say your Chu BB is a Boy Chu~

:o)
 
Hi Esther,
Welcome on blog :)
You think it is a boy chu?
The answer will be revealed in about 3 months!!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?