Thursday, July 13, 2006

包裝禮物的難題

今天是結婚週年紀念.
禮物早已預備好.
大清早送了老婆豬出門返工後,便趕緊在自己出門以先,將禮物包裝好,等老婆豬放工回來有個驚喜.
不過在包禮物方面有一個頭痛的問題,事關我早前收到的一個投訴.

話說我好鐘意,也好俾心機包禮物,認為係一個誠意的表現.所以由追求老婆豬開始,每一份送給她的禮物,我都用盡我小量的創意和手工技巧去設計包裝.
如是者,送了很多份禮物給她.每次收到禮物,她都好開心.
不過前一排,老婆豬竟然話:「你下次送禮物俾我,不如唔駛包裝喇!」
我有點顎然:「你不喜歡我的包裝?」
「不是...只不過你實在包得太好,太有心思,我每次都唔捨得掉咗d包裝,把它收藏起來,依家發覺屋企無咁多位放.」
「.... 」

這就是我的難題!
我想了一會,決定將花紙和剪刀收起,改為用家中的大毛巾和毛公仔來包禮物!
完成之後,好像還不錯.

感謝天父,賜予了我這小小的創意.

[這就是今年結婚週年禮物的包裝,希望會為老婆豬帶來驚喜啦!]

Labels:


Comments:
你咁早post左出黎,咪無哂驚喜囉!
 
無論你怎樣花心思﹐老婆豬都不捨得拆的﹐
因為實在太有心思﹑太感動了﹗
好浪漫哦﹗
羨慕死了﹗老婆豬真幸福﹗
養豬人萬歲﹗
 
Alan,
唔怕,在老婆豬上網之前,一返到屋企就會先見到份禮物.

Pink lady,
真是一個good idea嗎?謝謝你的肯定:D
老婆豬拆禮物時的確也很高興呢!
 
這麼有環保意識的包禮物法﹐
值得好好推崇﹗>_<
 
你很強喔 XD
 
Hey deekay,
有愛就會強!

細 Edward,
好耐無見你啦!
過多幾個星期個肚會更勁,因為小豬B開始長肉.
 
既然你老婆豬吾捨得拆,不如索性將一個裝滿厠紙的盒包得有甘靚得甘靚,她光欣賞外面的包裝就夠了。就算拆了,也是很實用的禮物。省錢又有心思。

大少奶及小思語的媽咪
 
我想老婆豬不會中計...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?